Kasutustingimused

MASTERLIGHT.ee veebipood

Üldised müügitingimused

1.     Üldtingimused

1.1. Üldised müügitingimused kehtivad www.masterlight.ee klientide (edaspidi Klient) ja müüja MASTERLIGHT OÜ ( edaspidi masterlight.ee) vahel

1.2.  Üldised müügitingimused on kooskõlas  Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega.
Lähtutakse masterlight.ee tooteinfost, hinnakirjast ning ostuinfost.

1.3.  masterlight.ee jätab endale õiguse muuta ühepoolselt müügitingimusi ja toote hindu, et olla oma tegevuses efektiivne, konkurentsivõimeline või muutes toote valikut.

Müügi ja hinnakirja muudatused jõustuvad, kui need on avaldatud masterlight.ee veebipoes.

Kui toote tegelik hind on vahepeal oluliselt muutunud, teavitab masterlight.ee peale tellimuse saamist Klienti ning tehakse uus pakkumine, millega Klient ei ole kohustatud nõustuma.

1.4.Esitades tellimuse masterlight.ee veebipoes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus

2.     Hinnakiri

2.1.  masterlight.ee veebipoes müüdavate toodete hinnad sisaldavad käibemaksu ning on toodud eurodes, ega sisalda kohaletoimetamiskulusid.

2.2. Ostetud Toote hinnale lisandub transpordihind

• Kulleriga aadressile või Omniva postkontorisse 12,20€

• pakiautomaati vastavalt 3-5€.

•suurte koguste phul või muudel juhtudel lepitakse saatmise tingimused eraldi kokku.

2.3. Kohale toimetamisekulu ei lisata ka kui klient täidab tellimuse tegemise ajal välja “Tulen ise järele”.

Sel juhul saab kauba kätte MASTERLIGHT OÜ laost Vana-Tartu mnt 79A, Peetri, Rae vald, Harjumaa, Eesti.

3.    Ostukorv ja tellimuste vormistamine

3.1. Kliendi ostukorv luuakse hetkel,  mil ta on klikkinud nupule „Lisa ostukorvi“

3.2. Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti ostma.

3.3. Klient saab vajadusel muuta Ostukorvis olevate toodete kogust  kasutades +/-nuppu või üldse Ostukorvist toote eemaldada. (kasuta “Uuenda ostukorvi”)

3.4. Tellimuse vormistamiseks vajutab klient nupule „Kinnita ostukorv“

3.5. Kui klient vajab lisaks nõustamist, saab lisainfot https://masterlight.ee/et/kontakt/ toodud kanalite kaudu

3.6. Tellimuse vormistamisel valib Klient sobiliku kauba kohaletoimetamise- ja makseviisi.
Vastavalt kohale toimetamise viisile tuleb märkida Kauba saaja täpne sihtkoht kui soovite kulleri teenust.

3.7.  Müügileping loetakse sõlmituks kui Klient on 3 kalendripäeva jooksul tasunud 100% tellimuse summast näidatud arveldusarvele või kasutanud makse tegemiseks pangamoodulit.

4.   Tellitud kauba eest tasumine

4.1.Tasumine toimub ettemaksuna MASTERLIGHT OÜ pangakontole EE247700771001975816.

4.1.1. internetipanga pangalinkide kaudu

4.1.2. Toodete eest saab tasuda ka tasuda arve alusel, sel juhul saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile ettemaksuarve.

Ettemaksuarves on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted ning makse tegemiseks panga rekvisiidid ja arveldusarve number.

Kui klient pole ettemaksu tasunud 3 kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, siis loetakse tellimus mitte täitmisele minevaks.

5.  Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Ligikaudne tarneaeg on märgitud Toote infosse. Täpsema tarneaja soovitame eraldi üle täpsustada meie klienditeenindajaga.

Juhul kui Teie poolt tellitud Toodet ei ole Tootja laos ja selle kohale toimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest MASTERLIGHT OÜ ei vastuta, teatame sellest tellimuse vormistanud kontaktisikule ja täpsustame info.

Juhul kui Klient on tellinud samas tellimuses tooteid, millel on erinev tarnetähtaeg, siis arvutatakse kättetoimetamisel pikimat tarneaega( kui kokku pole lepitud teisiti).

Kliendiga võetakse ühendust kui toode on jõudnud masterlight.ee lattu ning lepitakse kokku kauba üleandmine. Palume olla tähelepanelikud Tellija andmete lisamisel, sest selle informatsiooni täpsusest sõltub teenuse kvaliteet ja kiirus.

5.3 Kaup väljastatakse e-poe keskkonnas koostatud tellimuse ning isikut tõendava dokumendi alusel. Kui Kaubale tuleb järgi kolmas isik, keda pole tellimusel märgitud, palume sellest teavitada eelnevalt info@masterlight.ee või telefoni teel +372 6197 6120.

5.4. Kui teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma eelnevalt ühendust, et täpsustada Toodete kohale toimetamise aeg ja sihtkoht.

5.5. masterlight.ee jätab endale õiguse muuta vajadusel kohale toimetamise viise.

5.6. Kauba vastuvõtmisel tuleb kontrollida selle seisukorda ja komplektsust. Puuduste korral tuleb koheselt informeerida müüjat aadressil info@masterlight.ee või kullerfirmat. Vajalik on pildistada probleemset kaupa. Saatelehele alla kirjutades kinnitatakse, et kaup oli korrektne ja komplektne ega oma puudusi.

6.  Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Masterlight.ee´l on õigus tellimus tühistada kui Klient ei ole tasunud vähemalt 3 päeva jooksul tellimuse vormistamisest või kui toodet ei ole enam saadaval ning asendustoodet ei leita.

Tooted, mis on valmistatud kliendi individuaalsete vajaduste ja soovide alusel eritellimustöö alusel, tagastamisele ei kuulu.

6.2. Kui kaup ei vasta Kliendi ootustele, on õigus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning kasutamata. Raha tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul peale kauba tagastust. Tagastuskoht lepitakse eelnevalt Kliendiga kokku.

6.3. Toote tagastamise kulud kannab Klient kui vahetuse soov tekkis Kliendil. Kui toode oli kahjustatud või ei vastanud tellitule, kannab kulud MASTERLIGHT OÜ.

6.4 Toote tagastamiseks on vajalik täita toote tagastamise vorm https://masterlight.ee/et/toote-tagastus/

7. Pretensiooni esitamine

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele kehtib kaubandusest ostetud kauba puhul müüja kohustus vastutada asjal ilmnenud lepingutingimustele mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest. Sellest esimese 6 kuu jooksul tekkinud puuduse puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. 7.2. Kui puudus on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda asja parandamist või asendamist. Kui parandamine ei ole võimalik, võib toote asendada. Raha tagastamist on võimalik nõuda üksnes juhul kui asendamine ei osutunud võimalikuks mõistliku aja jooksul.

7.3. Asja puuduse ilmnemisel võib tarbija saata puuduse info viivitamatult peale selle avastamist e-posti aadressile info@masterlight.ee, lisada arve numbri või arve koopia, kontaktandmed ning probleemi kirjelduse. MASTERLIGHT OÜ vastab Kliendile 7 päeva jooksul teate saabumisest.

7.4. Eeltoodud tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimiste teel, on mõlemal poolel õigus pöörduda vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusesse, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, mis asub Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon: 6201707 või info@tarbijakaitseamet.ee . Kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitseameti veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee

8.    Muud tingimused

8.1. masterlight.ee kasutab Kliendi  isikuandmeid ainult tellimuse täitmiseks. Andmeid käsitletakse konfidensiaalselt.

8.2. masterlight.ee jätab endale õiguse saata Kliendile infot, kui Klient on andnud nõusoleku või tellinud masterlight.ee uudiskirja

8.3. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadlusandlusest ning poolte vahelisi suhteid reguleerivatest õigusaktidest.